Torkan är över

Tja fick lite pepp att blogga även om det sker genom mobilen ATM! Men aja jag har haft en rätt så kul helg kanske detta är för att jag hade lidit genom fn-spelet. Rollspelet var i UBG vilket (no offence till folk som går i UBG) är typ den skummaste skolan EVER! Korridoren fick en att tro att man var i en skräckfilm och det luktade svett överallt så jag behövde helgen!

I fredags var det sista dagen i FN-rollspelet och jag höll TRE tal framför alla människor och frågade frågor och så! Jag är extremt stolt över mig själv. När jag hade söutat drog jag till stan med några av girlsen från skolan och vi skulle käka på bamboo palace fast vi kom dit 20 min innan de skulle öppna så vi drog till el-giganten och flummade och sen käkade när resturangen hade öppnats. Efter jag åt drog jag till jakobsberg hem till Ginger och vi drog ut och träffade HipsterN, Yodie, Kalle och Omar och det var ytterst trevligt! Efter alla hade dragit drog vi tillbaka till Ginger och käkade tacos typ ett på morgonen sen så var det dags att kila hem och där slutade min dag I guess!

På lördag vaknade jag med världens förkylning och egentligen och var inte då pepp på att dra ut men efter jag och Vic hade våran "deep talk" bestämde jag mig för att dra till stan och träffade på Vic, egentligen skulle vi träffa på Yodie & Co. Men det hann vi tyvärr inte med dom var reda på väg till södertälje så jag och Vic vandrade runt gamla stan och söder handlade några saker vi ej ska ta upp på bloggen (: sen så drog vi till Råcksta och var där en stund och träffade på folk och sen så så blev vi hungriga och vi drog tillbaka till stan och åt på donken och träffade på folk och sen så drog vi till solna efter och sen så slutade kvällen hos Vic där jag sov :3.

På söndag(idag) så var jag och Vic ovanligt pigga och gick upp runt nio chillade och kollade på super high me as värd film att se! Sen drog jag hem och köpte take away donken på vägen hem och så städade jag mitt rum och mitt badrum och nu så sitter jag hemma och kollar på gamla avsnitt av Kardashians på E! Har nyss sett på senaste Jersey Shore avsnittet Åååh Snooki jag DÖR för henne haha och nu väntar jag på att nyaste avsnittet av Kim and Kourtney take New York och sen Holly's World. Detta gör mina söndagar liiiite mer värda Hahah aha nu ska jag se på gamla Katdashians vi hörs CIAO!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Heheh ;)

2011-04-11 @ 16:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0