Im bored

Hej jag heter Jasmine Banakar.. Det tycker jag är ett fult efternamn men det är roligt att heta något fult och annorlunda istället för Svensson .... Mina föräldrar är konstiga och skilda. Jag förstår inte hur dem stod ut med varandra de är varandras motsatser. Mamma är en galen kvinna som dansar runt som en galning till bra(och mindre bra) musik. Jag vet fortfarande inte vad hon jobbar med, jag vet att hon jobbar på St. Judes Medical i veddesta men inte VAD hon gör... Pappa är lugn och har bra bordsskick och vaknar tidigt. Han hatar att jag har dålig bordsskick och att jag sover länge. Pappa är universitets professor och jobbar med jurdik vilket är tråkigt. Han har skrivit tråkiga juridik böcker det är också tråkigt men ändå coolt. Pappa är galen i black sabbath och pink floyd vilket gör honom cool och att han bor i London gör honom ännu coolare..

Jag var född 29 augusti 1993 i Nöbbelöv, Lund. Jag minns inte Lund så mycket jag boode där kanske fyra år.. Jag minns bara att vi hade en fin äppelträd i våran trädgård och att jag hade två kompisar; Emma och Random Latino boy whos name I forgot lol.. Sen flyttade jag till England i några år det va kul, vi bodde i Oxford och jag gick till kristen skola fast jag och pappa är agnostiker och mamma är extrema atiesten/religion hater_cool. Sen när mamma och pappae skilde sig flyttade jag till Stockholm med mamma. Jag hatade Sverige i typ tre år. Hatade vädret och att jag bara had två kompisar och att folk i min grundskola hatade mig för att jag var den konstiga cheyen med en brittisk dialekt. Men sen så blev livet bra i Stockholm nu trivs jag i Stockholm(för det mesta). Jag har bott i kista typ 7 år i en mysig lägenhet med mamma vi bodde granne en massa kristna människor... Sen så ville mamma och hennes kille bo ihop så det blev flytt till en fin villa i järfälla.

Jag är högljud, konstig, jobbig, hungrig, lat, okoncentrerad, snäll, knäpp, kort.

Jag gillar; pingviner, mat, chicken nuggets, sol, lov, löshår, klackskor, bandtishor, Izzy Stradlin, bussar, ipod, foto, pommed frites, mötley crüe, 80-talet, 60-talet, sociala människor, Jack Daniels, färger, TV, the sims 3, fest, franskor/fransyskor, Guns "n" Roses, Harry Potter, Vince Neil, frukt te, klänningar, cola, chips, Thin Lizzy, Tommy Lee, bilder, Desperate Housewives, Itunes, Sara, mackor, skinn jackor, Britter, England, London, Brighton, Oxford, Skins.

Jag ogillar; Havsmat, Skolan, Rödabergsskolan, Vind, Mel Gibson, Hästar, Högerpolitik, Dumma pojkar, Dumma flickor, PETA, Religion (nej jag diskriminerar ingen), Rasism, Frukost, Solen framför tvn, Tråkiga hemmafester, Att vara 17 år, Cider, Homofobi, Att vara pank, Jonas Brothers, T-banan, Ignoranta jävlar, Falskhet, Att vara uttråkad,

I framtiden ska jag ha en pingvin som bor hem hos mig.

Kommentarer
Postat av: Victoria

De här var en av de mest intressanta grejerna jag läst :') <3

2010-10-16 @ 16:03:43
Postat av: Molly

håller med, väldigt intressant.

2010-12-18 @ 20:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0