15:39

Hej människor kom hem från Erik för typ tå timmar sen. Hade en kul filmkväll igår(även om jag somnade hela tiden eheh) med Vic och Erik. Det roligaste saken hände på bussen från Danderyd till Veddesta busschaffisen frågade mig två gånger vart han skulle svänga jag ba eeeehh.... Du borde väl veta.... Aja nu är jag hemma och jag är glad för att snön är borta från barkarby och jag får huset för mig själv ikväll sånt gillar vi och att mamma är ut och köper en kyckling sallad + Ben and Jerrys glass! Aja nu ska jag städa och se på desperate housewives.

//SIXX

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, några planer för kvällen? :)

2010-10-23 @ 16:18:34
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0