California dreaming.

När jag blir stor så vill jag flytta till L.A och hyra en liten lägenhet med lila väggar med en massa fula posters och bilder på väggarna.. Jag ska ha en STOR secondhand bäddsoffa, bäddsoffan ska ha en ful färg och tantig möster på och så ska jag ha en till begagnad ful dubbeläng till mig själv. Framför bäddsoffan ska finnas en gammal skrutig tv(om jag nu har råd?) och så ska jag ha en gaderob som är extremt stöckigt men hälfen av mina kläder kommer ligga runt i mitt rum. Jag ska en liten sida med en spis,kylskåp,handfat och så ska jag leva på nudlar. Ja ska sen ha en liten gammal bord med två fula stolar som inte ser bra ut med bordet och i mitten av bordet ska finnas en liten ask fat.
Jag kommer spendera mina vardagar med att jobba/plugg och sen dra hem och sitta och dricka te och käka nudlar, senare så drar jag ut med min roommate(om jag nu har en)/kompis/framtida pojkvän och drar till Venice Beach och sitter på sanden och röker medans jag tittar på vågorna..
Varje fredag och lördag vill jag dra till Sunset Boulevard och festa med en massa crazy people och så tar jag med dom hem till mig på efterfest och sedan så däckar alla på min bäddsoffa eller på min säng och nästa morgon så väcker jag dom och kastar ut om dom och sätter mig vid köks bordet och tar en morgon cigg och läser the L.A times med gårdagens smink och tovigt hår och så ska det såklart spelas Crüe i bakgrunden.

Yeah Jasmine keep on dreaming girl....

//Sixx

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0