Orkar inte lol

Sitter hemma helt sjuk vilket är underbart spännande! Har inte gjort ett skit idag bara suttit hemma och dött med mina humör svängningar. Jag har tänkt mycket på min födelsedag det kommer nog bli det sämsta födelsedagen ever utom att jag jag får en ny dator. Jag ville dra på bio några vänner men ingen hör av sig om det eller verkar vara så pepp om det alls och det känns som att jag måste tvinga med dom. Det suger ingen bryr sig om ens födelsedag om inte det är FF och hemmafest, visst har jag inget emot hemmafester osv. men jag fyller år på en söndag och alla skulle vara skit pepp då och bara komma för att det är fest inte för att dom vill spendera td med dig för att su fyller år -.- Om dom ville göra det skulle det inte spela någon roll vad man gör men aja ska sluta whina denna blogg har blivit värsta whine bloggen lol... Men när jag får min nya dator ska min blogg bli färgglad, fullt med bilder och gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0