ja

Kan lika göra detta nu när min frihet är över.

SOMMARLOVSTESTET

Har du druckit tills du spytt? Tyvärr

Sårat någon?
Tror inte det
Förlorat en vän?  Ne
Träffat nya människor? Ao
Kysst en främling?
  Ao
Tagit droger? No Comments
Gråtit?
Aa

Skrattat tills du kissat på dig?
Aa
Tältat? Ne

Varit vaken en hel natt? Ao
Solat?
Ne

Badat? Ne

Haft ett förhållande? Usch
Gjort dig riktigt illa?
Ne

Gjort några nya percingar/ tatueringar? Ne
Läst en bok? Näääää
Skickat fel sms med flit? Venne

Suttit vid datan en hel natt? Ao

Näckat? Ne

Solat naken? Ne

Fått utegångsförbud? Ne
Sagt “jag älskar dig" och menat det? Ao
Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? Ne

Varit i slagsmål? Ne

Pussat någon utav samma kön? Ao
Sjungit högt på ett berg? Venne
Kysst någon i regnet? Ne
Kysst någon i skogen? Ne

Kysst någon du inte borde? Ao

Tappat rösten? Aa

varit på festival? Tyvärr inte
Gått upp i vikt? Venne
Gått ner i vikt? Ao men jag kanske har gått upp igen

Brännt dig? Ao

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Ne
Varit utomlands? Ao. Brighton 2010 <3
Gjort ett bra köp? Ao

Tagit upp kontakten med en gammal vän? Ao

haft skadeglädje? Har typ aldrig det.
Sovit under bar himmel? Ne
Vad kommer du sakna mest? Värmen,fyllorna(lol fjortis), att kunna spendera så mycket tid med folk och Brighton.

Har du svart ärligt på alla frågor?Ao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0